Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.8TS - гори много масло след основен ремонт !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако главата не е ревизирана (подмяна/напасване на клапани, мерене на хлабини/подмяна на водачи, проверка за херметичност, шлайф и смяна на гумички) (тия неща обикновено се правят в специализирани сервизи за ремонт на глави) е възможно завишеният разход на масло да се дължи и на нея.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Направи му оферта да ти намери друг двигател плюс разходите за негова сметка.
      Само за информация ремонт на главата може да направи всеки сервиз защото е елементарно. Само шлайфа се прави където има машина и струва към 30 лв
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Смяна на водачи на клапани е супер елементарно и може да се направи дори на тротоара пред блока.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Ако главата не е ревизирана (подмяна/напасване на клапани, мерене на хлабини/подмяна на водачи, проверка за херметичност, шлайф и смяна на гумички) (тия неща обикновено се правят в специализирани сервизи за ремонт на глави) е възможно завишеният разход на масло да се дължи и на нея.
          Не знам вече какво е правил и какво е струвал - на думи всичко, а на действия явно почти нищо. Каквото и да е правил... ще трябва да си го оправя. Никой не дава току така толкова пари за тоя дето духа.

          ---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:13 ----------

          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Направи му оферта да ти намери друг двигател плюс разходите за негова сметка.
          Само за информация ремонт на главата може да направи всеки сервиз защото е елементарно. Само шлайфа се прави където има машина и струва към 30 лв
          Мерси за инфото колега. Може и това предложение да му направя в крайна сметка за двигателя плюс разходите за негова сметка
          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Смяна на водачи на клапани е супер елементарно и може да се направи дори на тротоара пред блока.
            Чувал съм че точно там си правиш колата.
            Кажи пред всички колко двигателя си направил като пишеш така убедително от кабинета.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Квото и да е ремонта не е направен качествено търси си правата, няма такива филми разработване не знам колко си хиляди километри че едно друго масло трето пето.Караш 1000-1200 км с едно масло фърляш щото все пак е имало замърсители сработили са се частите наливаш новото и си в джаза.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Чувал съм че точно там си правиш колата.
                Кажи пред всички колко двигателя си направил като пишеш така убедително от кабинета.
                Това дали се изказвам убедително, не си ти този, който преценява, защото нееднократно вече сме се убеждавали в "компетентностите" ти.

                Поради това и отчети не ти се полагат.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Много отворен. Колко двигателя си разглобил?
                  Кажи не се срамувай. "Глави се правят само в специлизиран сервизи"- смях. Къде прочете че водачи се правят всеки път? Колко често се износват? Не знаеш сигурно.
                  Ако водача р малко износен и има нови гумички ще гори ли масло? Знаеш ли? Знаеш ли че има двигатели без гумички на изпускателните клапани и пак не горят масло?
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:51.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Лорд-лохнес, ти прости изречения можеш ли да разбираш? Не ти се полага да узнаеш бе!


                    Колеги, ако искате да спестите 100 лв. с голямата вероятност после да загубите 1000, никога не ревизирайте/ремонтирайте глави втора употреба в специализирани сервизи.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Свършиха думите ли? И почна с обиди.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Свършиха думите ли? И почна с обиди.
                        Думите не са ми свършили, но да водя с теб технически дискусии си е загуба на време, която не мога да си позволя.

                        За "обидите" се оплачи на ......


                        По темата:

                        Хвърлете едно око на това и после пак мислете, къде и как да правите глава.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Думите не са ми свършили, но да водя с теб технически дискусии си е загуба на време, която не мога да си позволя.

                          За "обидите" се оплачи на ......


                          По темата:

                          Хвърлете едно око на това и после пак мислете, къде и как да правите глава.
                          Да защото нямаш техническо образование, само копи пейст.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Стига сте дрънкали глупости и двамата, мястото не е в темата на колегата. Взимайте си лопатките и кофичките и у другия пясък само двамцата. Ся па да не се обидите....

                            Ревизия и ремонт може да се прави както в специализиран сервиз, така и в обикновен стига да е кадърен майстора и да има нужните за целта инструменти. Естествено никой не го прави, защото отнема време и всички предпочитат специализираните сервизи, а презтова време правят друга кола която ще донесе повече приход отколкото да си губят времето с главата.

                            Както стана ясно, ремонта не е бил основен и вероятно ще е рекламация.
                            1800лв са много пари за свършента работа, която явно и не е както прябва свършена.
                            Та така, успех и дано се получат нещата, макар че не го вярвам, майстора ако искаше да станат още с първия опит щеше да се получат нещата.
                            Мерят се цилиндрите за отклонения и оттам нататък се решава ко, как...
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Да защото нямаш техническо образование, само копи пейст.
                              Ти колко спарка си ревизирал, питам съвсем безкористно ?
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                Стига сте дрънкали глупости и двамата, мястото не е в темата на колегата. Взимайте си лопатките и кофичките и у другия пясък само двамцата. Ся па да не се обидите....

                                Ревизия и ремонт може да се прави както в специализиран сервиз, така и в обикновен стига да е кадърен майстора и да има нужните за целта инструменти. Естествено никой не го прави, защото отнема време и всички предпочитат специализираните сервизи, а презтова време правят друга кола която ще донесе повече приход отколкото да си губят времето с главата.

                                Както стана ясно, ремонта не е бил основен и вероятно ще е рекламация.
                                1800лв са много пари за свършента работа, която явно и не е както прябва свършена.
                                Та така, успех и дано се получат нещата, макар че не го вярвам, майстора ако искаше да станат още с първия опит щеше да се получат нещата.
                                Мерят се цилиндрите за отклонения и оттам нататък се решава ко, как...
                                Като му закарам колата в понеделник ще дам малко повече инфо какво е станало.

                                ---------- Post added at 11:10 ---------- Previous post was at 10:55 ----------

                                Колеги извинявайте за глупавия въпрос, обаче навсякъде намирам спорна информация за това как е най - правилно да се мери компресията на топъл или на студен двигател. Този дето ми прави колата ми казва на студена, което автоматично ме навява на мисълта, че иска да шмекерува пак...
                                Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                                Comment

                                Working...
                                X